سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باسلام

متأسفانه در حال حاضر استخدام در تمام نهادهای دولتی کشور نیازمند پارتی ویا رابطه دارد و سطح دانش و سواد و تخصص اولویت ندارد وهمین امر باعث مهاجرت نخبگان و سرمایه انسانی مولد و دانا از کشور شده است.واین ضربه بزرگی به پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها میزند.

از طرفی نبود شرایط یکسان و رقابتی وشفاف ،هرگونه فعالیت اقتصادی را بی ثمر می کند و رانت ، پول کثیف ایجاد میکند که خود باعث ایجاد باندهای مافیایی پشت پرده میشود که در خیریه ها بدنبال پول شویی و پنهانکاری اعمال کثیف خود هستند

و همچنین باعث ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم میشود.

خیریه=پوششی برای فرار مالیاتی و فعالیت اقتصادی خلاف،دلالی و غیرشفاف 


  
  

شیادان دو روی اصلاح طلب خود زمانی جزو متحجرین بودند.حالا در کاخ های خود تمرگیدن و از حقوق ملت دم میزنند.و انگل زاده هاشان در بلاد غرب و آمریکا ساکن و مشغول عیش و نوش هستند از جمله توله ابتکار.همون اشغال‌گر سفارت آمریکا! و وارد کننده عمده بنزین بی کیفیت ویا اون توله عارف همون ژن خوب که با رانت پدر شیادش ثروتمند شدن.

ویا اون مهاجرانی لندن نشین که از آل سگ پول می‌گرفت مزدوران مواجب بگیر.


  
  

باسلام

آیا میدانید تخلفی 700میلیون دلاری در وزارت جهادکشاورزی رخ داده است که برای واردات نهاده‌های دامی بوده در حالی که هنوز حتی یک کیلو از آن نهاده‌ها وارد کشور نشده است.


  
  

پوتین متوهم شده و باتجاوز نظامی به اکرایین در واقع به دنبال نابودی کشوری رو به پیشرفت که در آینده نزدیک میتواند به الگویی از یک حکومت دموکراتیک پیشرو تبدیل شده و برای حکومت الیگارشی فاسد روس یک درد سر باشد و برای مردم روسیه یک الگویی موفق باشد.

دوران حکومت کمونیستی کافر روس سپری شده ودر موزه تاریخ سیاسی قرار گرفت

ارتش اوکراین ثابت کرد که قدرت روسیه پوتین پوشالی است وقتی بزرگترین ناو جنگی آنها را در دریای سیاه باموشک هدف قرار دادند وبیش از 17هزار سرباز روس کشته شدند دیگه قابل انکار و پنهان کردن نیست.


  

براستی چرا تاریخ دوره اشکانیان کامل حذف شد

آثار تمدن ایران اشکانی نابوده شده و گویا نبودند

حکومت موبدان ساسانی تاریخ اشکانیان را بکلی حذف کردند چرا ؟

دوره ای دویست ساله از تاریخ اشکانیان حذف شد.!!


  
  
<      1   2      
پیامهای عمومی ارسال شده
+ آیا واقعاً نفت ملی شده است.؟
+ سلام ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس کلیپی که در آن با مخاطبان خود صحبت می‌کرد در حالی که در صندلی عقب بوده برای نبستن کمربند توسط پلیس انگلیس جریمه شد. اما در کشور اسلامی ما نماینده مجلس قانونگذاری خلاف قانون عمل میکند و به زیر گوش مامور پلیس میزند که از وقاحت مسولین ماست.
+ وزیر نفت درجه عصبانیت مردم را افزایش ندهید. (زمستان سخت اروپا)
+ پشت تابوت شهدا پنهان تا به کی ؟
+ سلام
+ کروبی و موسوی کسانیند که حب پست و مقام وریاست دارندعلی رغم سابقه ریاست پس درحصربمانند تا بمیرندبهتراست. خصوصاکسی که قبل اعلام نتایج خود را رئیس جمهور دانست!
+ زبان شوم بیگانه


+ سال نو مبارک باد
+ تبریک توافق هسته ای مبارک.