سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ختنه نه با عقل جوراست ونه باشرع .

چراکه عقل ناقص کردن بدن رانمی پذیرد وشرع هم هیچ دستورصریح و روشنی ازسوی هیچ یک ازبزرگان دینی ندارد(احادیث دراین باب ضعیفند)

همچنین لازم به ذکراست درمورد همچین عمل مهمی درهیچ یک از آیات قرآن دستوری نداریم وکاربه این مهمی حداقل یک آیه قرانی نیازداشته .

گذشته از اینها خداوند که احسن الخالقین است چرا اگر واقعا پوست آلت جنسی اضافی بوده آنرا آفریده ؟ پس حتم بدانیم که وجود آن لازم است.

آنچه که بعضی درباب لزوم انجام این عمل گفته اند بیشتر شبیه به سفسطه ودروغ پردازی است تا حقیقت . مثلا گفته شده که همانند ناخنها که وقتی بلند میشوند باید آنها راکوتاه کرد آلت جنسی را نیز باید برید .سوال اینجاست که چرا اساسا آفریده شده ؟که لازم باشه ما انرا ببریم ؟

به نظر نگارنده بریدن پوست آلت جنسی مرد وی را ناقص می کند و آثار سوئی برزندگی ورفتار مردم دارد که باید گفت بیشتر یک رسم شیطانی میباشد تا دینی . که منشا این کار پیروان شیطان رجیمندوکاهنان فاسق یهود وپیروان کابالا هستند . این کار ناقص کردن خلقت خداونداست . 

همه عغده های جنسی وحرکات غیراخلاقی وشهوات جنسی بخاطر این عمل نابخردانه واحمقانه است.

باتوجه به خرافات وبدعتهای زیادی که دردین اسلام وارد شده لذا ختنه نیز یکی ازهمان بدعتها ست.

ضمنا اگر ختنه درست است پس چرا درادیان دیگری مانند مسیحیت وزردشتی وجود ندارد .

یک مسلمان بایستی مسیحیت وزردشتیت رانیز قبول داشته باشد وهرکجا که تردید داشت از ادیان مورد تایید وتصریح شده درقرآن کمک بگیرد مگر دین مسیح و زردشت (صابئین) درقرآن تایید نشده .

برای مطالب بیشتر رجوع به لینک زیر:

http://khatne.hpage.co.in/_45228248.html


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ آیا واقعاً نفت ملی شده است.؟
+ سلام ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس کلیپی که در آن با مخاطبان خود صحبت می‌کرد در حالی که در صندلی عقب بوده برای نبستن کمربند توسط پلیس انگلیس جریمه شد. اما در کشور اسلامی ما نماینده مجلس قانونگذاری خلاف قانون عمل میکند و به زیر گوش مامور پلیس میزند که از وقاحت مسولین ماست.
+ وزیر نفت درجه عصبانیت مردم را افزایش ندهید. (زمستان سخت اروپا)
+ پشت تابوت شهدا پنهان تا به کی ؟
+ سلام
+ کروبی و موسوی کسانیند که حب پست و مقام وریاست دارندعلی رغم سابقه ریاست پس درحصربمانند تا بمیرندبهتراست. خصوصاکسی که قبل اعلام نتایج خود را رئیس جمهور دانست!
+ زبان شوم بیگانه


+ سال نو مبارک باد
+ تبریک توافق هسته ای مبارک.