سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آمریکا به دنبال تسلط بر جهان است و نقش خاورمیانه دراین تسلط کامل کننده وتضمین کننده است وآنچه به این تسلط کمک میکند اختلافات خنده دارو بیجای ما مسلمین است که آرامش و ثبات وصلح را دراین منطقه ازبین برده این منطقه میدان جنگی بین مذاهب وفرق اسلامی شده وتا زمانی که وحدت و امت واحد اسلامی نباشد غرب به رهبری امریکا در این تسلط  برخلاف میل مان پیروزاست . بی شک این گروه های تکفیری وسلفی که به جان ملتهای اسلامی منطقه افتادن بی ارتباط با سازمانهای سری غرب نیستندوخواسته ویا ناخواسته مزدوران شیطان شدند. چراکه غرب ازاین اوضاع آشفته درنهایت سود میبرد.

جدای از سلطه گری و استعمارگری انصافا آزادیهای اجتماعی در آمریکا قابل ستایش است . تاسف انگیز تر اینکه تمام این آزادیها دردین ما هست (لااکراه فی الدین)ولی مشکل از تفاسیر متحجرانه وجاهلانه از دین است بخصوص دربین اهل تسنن که از اسلام فقط گذاشتن یک وجب ریش و تراشیدن سبیل را یادگرفتن گویی اسلام فقط آمده بگوید که ریش بگذار تا رستگار شوید.

یک طرح برای خاورمیانه وجود دارد که هدف از آن جلوگیری از پیشرفت و ثبات در این منطقه است واین راهبرد بزرگ آنها برای تسلط برجهان است پس جنگ و آشوب درعراق که مهدتمدن بین النهرینه بخشی ازهمان نقشه راهی است که سالها پیش بوش پسر آغاز کرد .جنگ عامل بی ثباتی واختلافات عقیدتی ومذهبی عامل برهم زننده صلح و دوستی است.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ آیا واقعاً نفت ملی شده است.؟
+ سلام ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس کلیپی که در آن با مخاطبان خود صحبت می‌کرد در حالی که در صندلی عقب بوده برای نبستن کمربند توسط پلیس انگلیس جریمه شد. اما در کشور اسلامی ما نماینده مجلس قانونگذاری خلاف قانون عمل میکند و به زیر گوش مامور پلیس میزند که از وقاحت مسولین ماست.
+ وزیر نفت درجه عصبانیت مردم را افزایش ندهید. (زمستان سخت اروپا)
+ پشت تابوت شهدا پنهان تا به کی ؟
+ سلام
+ کروبی و موسوی کسانیند که حب پست و مقام وریاست دارندعلی رغم سابقه ریاست پس درحصربمانند تا بمیرندبهتراست. خصوصاکسی که قبل اعلام نتایج خود را رئیس جمهور دانست!
+ زبان شوم بیگانه


+ سال نو مبارک باد
+ تبریک توافق هسته ای مبارک.