سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درحالی این مطالب رامینویسم که اختلافات بین امت اسلامی درحال شدت یافتن است ودرمنطقه خاورمیانه هروز شاهد درگیری و خونریزیها و جنگ وجدال بین مسلمانان هستیم

بدون شک نمی توان نقش دشمنان دین اسلام به ویژه  دولتهای غربی  را انکارکرد.

سیاست اختلاف بیندازوحکومت کن انگلیسیهای پست فطرت رذل برای منافع نامشروع خود الگویی برای دیگرقدرتها شده و امروزه با حمایت وپشتیبانی از گروه های تندرو وبنیادگرا  مانند دولت اسلامی (داعش)تصویر بسیاربد وخشنی ازاسلام به نمایش گذاشتن فقط برای بدست آوردن منابع نفتی منطقه واسلام هراسی .

جالب اینکه دربین تروریستهای داعشی کسانی از کشورهای به ظاهرمتمدن و بافرهنگ اروپایی حضوردارند واین خود نشان دهنده دخالت سرویسهای جاسوسی وامنیتی انگلیس و فرانسه میباشدکه از رهبران اروپا به حساب می ایند .

پس شرم باد بر آنها و پیروان کلیسای کاتولیک که خود را صلح جو معرفی میکنند. 

ووای بر امت اسلامی که با جهل و تعصبات بی جا و جاهلانه خود و همچنین تفسیر متحجرانه وغلط از دین زمینه بروز این اختلافات را ایجادکرده اند.


93/8/1::: 12:12 ص
  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ آیا واقعاً نفت ملی شده است.؟
+ سلام ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس کلیپی که در آن با مخاطبان خود صحبت می‌کرد در حالی که در صندلی عقب بوده برای نبستن کمربند توسط پلیس انگلیس جریمه شد. اما در کشور اسلامی ما نماینده مجلس قانونگذاری خلاف قانون عمل میکند و به زیر گوش مامور پلیس میزند که از وقاحت مسولین ماست.
+ وزیر نفت درجه عصبانیت مردم را افزایش ندهید. (زمستان سخت اروپا)
+ پشت تابوت شهدا پنهان تا به کی ؟
+ سلام
+ کروبی و موسوی کسانیند که حب پست و مقام وریاست دارندعلی رغم سابقه ریاست پس درحصربمانند تا بمیرندبهتراست. خصوصاکسی که قبل اعلام نتایج خود را رئیس جمهور دانست!
+ زبان شوم بیگانه


+ سال نو مبارک باد
+ تبریک توافق هسته ای مبارک.