سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باسلام به دوستان چند سوال ذهن مرا مشغول کرده و آن اینکه :

چرا ما اینهمه تصادفات وتلفات جاده ای داریم هیچ اندیشیده اید که چرا؟

چرا بیماریهایی مثل سرطان زیاد شدند؟

چرا آلودگی هوا وتخریب محیط زیست افزایش یافته ؟

به نظرم علت اصلی ریشه در فرهنگ غلط و مبتذل اکثر ما ایرانیها داردکه به قوانین احترام نمی گذاریم و اهمیتی به نکات ومسائل ایمنی قائل نیستیم وراحت سلامت و امنیت خودرا به خطر می اندازیم و تصادفات جاده ای و شهری  وتلفات جانی ومالی  علاوه بر رشد بی رویه ترافیک وباعث آلودگی هوا ودر نتیجه مخاطره ای برای محیط زیست شده بیماریهای اعصاب وروان و سرطان ودیگر معضلات جامعه ایرانی ارتباطی با رعایت مسائل ایمنی وبهداشتی دارد و برای بهبود اوضاع سلامتی می بایستی با تاکید و اهمیت زیاد قائل شدن بر حفظ محیط زیست میتوان از آسیب ها جلوگیری کرد ای کاش هرساله شعار ما این بود که بیاییم همه به قوانین عمل کنیم و حال که مسئله تحریم ها و مسائل مرتبط با آن حل شده بیائیم جو سیاست زده که باعث به حاشیه رفتن دیگر مسائل مهم از جمله همین مسئله سلامت شهروندان که به محیط زیست سالم و رعایت ایمنی و بهداشت گره خورده اهمیتی بیش از پیش و ویژه قائل باشیم تا هرساله شاهد رشد آمار تلفات انسانی نباشیم وتهدیدات سلامتی وایمنی جامعه را رصد کرده و در جهت بهبود آن تلاش کنیم.


94/10/28::: 8:6 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ آیا واقعاً نفت ملی شده است.؟
+ سلام ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس کلیپی که در آن با مخاطبان خود صحبت می‌کرد در حالی که در صندلی عقب بوده برای نبستن کمربند توسط پلیس انگلیس جریمه شد. اما در کشور اسلامی ما نماینده مجلس قانونگذاری خلاف قانون عمل میکند و به زیر گوش مامور پلیس میزند که از وقاحت مسولین ماست.
+ وزیر نفت درجه عصبانیت مردم را افزایش ندهید. (زمستان سخت اروپا)
+ پشت تابوت شهدا پنهان تا به کی ؟
+ سلام
+ کروبی و موسوی کسانیند که حب پست و مقام وریاست دارندعلی رغم سابقه ریاست پس درحصربمانند تا بمیرندبهتراست. خصوصاکسی که قبل اعلام نتایج خود را رئیس جمهور دانست!
+ زبان شوم بیگانه


+ سال نو مبارک باد
+ تبریک توافق هسته ای مبارک.