سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

قبل از  نوشتن این یادداشت دراخبار آمده که ترکیه درقاچاق نفت داعش دست دارد وحتی دمشق از داعش نفت میخرد وهمچنین قیمت نفت به کمتراز 35دلار رسیدو سخنگوی ارتش امریکا گفته که وزیر مالیه داعش را دریک حمله هوایی کشتند.

حال که برهمه واضح شده است که شیوخ حاشیه خلیج وبه ویژه دولت عربستان در ایجاد وحمایت وهدایت این گروه تروریستی وافراطی نقش داشتند بدنیست به تاثیر اقدامات این گروه شیطانی بر معادلات منطقه وبین المللی نگریست که چگونه باعث بوجود آمدن موج اسلام ستیزی درغرب و همچنین تاثیر بر قیمت نفت با فروش ارزان نفت دربازارسیاه  شده اند. این فاسقین از خدابیخبر خود نیز نمی دانند که چقدر احمقانه  آلت دست قدرتهای مستکبر منطقه شده اند .

جای شک نیست که حملات اخیر درپاریس نیز یک توطئه از پیش برنامه ریزی شده است باهدف ایجاد اسلام هراسی و منافع سیاسی وحزبی در اتحادیه اروپایی که شرم براین جاه طلبان سیاسی غربی باد.

به راستی که داعش یک فتنه است که اول آن بازی وسط آن خونریزی وآخر آن گمراهی است.

 


94/9/21::: 9:54 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ آیا واقعاً نفت ملی شده است.؟
+ سلام ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس کلیپی که در آن با مخاطبان خود صحبت می‌کرد در حالی که در صندلی عقب بوده برای نبستن کمربند توسط پلیس انگلیس جریمه شد. اما در کشور اسلامی ما نماینده مجلس قانونگذاری خلاف قانون عمل میکند و به زیر گوش مامور پلیس میزند که از وقاحت مسولین ماست.
+ وزیر نفت درجه عصبانیت مردم را افزایش ندهید. (زمستان سخت اروپا)
+ پشت تابوت شهدا پنهان تا به کی ؟
+ سلام
+ کروبی و موسوی کسانیند که حب پست و مقام وریاست دارندعلی رغم سابقه ریاست پس درحصربمانند تا بمیرندبهتراست. خصوصاکسی که قبل اعلام نتایج خود را رئیس جمهور دانست!
+ زبان شوم بیگانه


+ سال نو مبارک باد
+ تبریک توافق هسته ای مبارک.